Gestart!

Door Hilda Rijnaard op 7 september 2023

Na een reces van 6 weken hebben we op 21 augustus weer een fractievergadering gehad. Het was leuk om iedereen weer te zien. We hebben o.a. besproken wat er de komende periode te doen was.

We zijn begonnen met een bijeenkomst, waarin het startsein werd gegeven voor de aanleg van het warmtenet in Zwijndrecht. Dat was leuk, maar ook interessant. Er werd verteld wat er allemaal aan vooraf gaat, voordat het warmtenet aangelegd kan worden.

Er was een opening van de tentoonstelling “Willy Sluiter – 150 jaar”. Helaas konden we daar niet naartoe gaan. We hadden toen het afscheidsetentje van ons fractielid Adem Mustafa Negash. Hij is bij de laatste provinciale verkiezingen Statenlid geworden namens de PvdA in de provincie Zuid-Holland. En na alle drukte die daarmee op Adem afkwam, hebben we op 24 augustus afscheid van hem kunnen nemen. We zijn natuurlijk heel trots op hem en wensen hem veel succes!

De dag daarna was de opening van het politieke jaar bij de muziekverenigingen Celebration en het Geklank des Konings. Er waren 3 verschillende activiteiten, waar we natuurlijk met veel plezier aan mee deden.

En op de laatste dag van de eerste week hebben  we een rondleiding door de vernieuwde Kiboehoeve gehad. Die wordt echt heel mooi. En toen was de eerste week voorbij. Als deze week de voorbode was van wat komen gaat, dan krijgen we een druk, maak ook een heel leuk jaar.

Hilda Rijnaard,

Raadslid.

Hilda Rijnaard

Hilda Rijnaard is sociaal bewogen en staat voor iedereen klaar. Ze is toegankelijk, benaderbaar en zegt ook waar het op staat. Hilda houdt van duidelijkheid. Ze is erg betrokken bij het onderwijs. Ze heeft altijd voor de klas gestaan.

Meer over Hilda Rijnaard

Laat uw informatie achter