Gebruik uw stem!

18 februari 2022

De Partij van de Arbeid is in 1946 geboren uit de ontevredenheid die u als niet-stemmer waarschijnlijk ook ervaart. Wordt er door de politiek nog wel geluisterd? Doen ze de dingen die ons aan gaan?

In Zwijndrecht gaat dit steeds beter waar alle partijen met belangrijke inbreng van de PvdA  samenwerken en door middel van een programma vast leggen wat er de komende 4 jaar gedaan moet worden. Uiteraard wordt dit regelmatig geëvalueerd. Dit maken van het programma gebeurt in de openbaarheid.

U kunt dus luisteren en zien wat partijen met uw stem doen. Geen achterkamertjes, geen “functie elders”, geen verrassing. Dat u stemt op partij X, omdat u een item van hen belangrijk vond waarna dit door de betreffende partij direct na de verkiezen terzijde geschoven is. Natuurlijk zonder dat dit u gevraagd is. Nee, in Zwijndrecht kunt u zien wat partijen met uw stem doen.

Natuurlijk kun je als partij niet alles binnenhalen, zo is het in een democratie nu eenmaal geregeld. In een democratie geldt dat de helft plus één wat nodig is om een item op de agenda te krijgen. Help PvdA Zwijndrecht om deze transparante werkwijze door te zetten. Gooi uw stem niet weg. Wij willen u graag, met de hulp van andere partijen, laten zien dat het anders kan.

Stem op 14, 15 of 16 maart PvdA Zwijndrecht. Laat uw stem niet verloren gaan, help ons!

Foto: PZC